zondag 4 januari 2015

Challenge #225

Een nieuw jaar vol met nieuwe uitdagingen! 
Voor iedereen de beste wensen en veel creativiteit voor 2015! 

Onze sponsor deze uitdaging is Hobbyshoppie


Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven. De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix. Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS. Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking. Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen. Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen. Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen. 

Hobbyshoppie stelt deze stempelset van 7Gypsies beschikbaar voor de winnaar van deze uitdaging. Daarnaast mag de winnaar bij de eerstvolgende uitdaging meedoen als gast-designer. 


Het is nog lang geen lente, maar als je deze stempelset ziet met eitjes, vogeltjes en vlinders, krijg je daar spontaan zin in! 

-----------------------------------


Na december, een cadeautjes-maand, hebben we vast allemaal restjes cadeaupapier over. Gebruik deze op een kaart of ander project. 

----------------------------------

Gastdesigner Alexander:



Gastdesigner Mariken:



Marjan:


Ellen:



Rosalien:



Anja:



Margot:


Tot 16 januari 18:00 kun je kaart linken in Mr. Linky. Link Alsjeblieft direct naar het blogbericht en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk. Veel succes!

Groeten van Margot en de rest van het DT-team. 

9 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een gave kaarten allemaal!

Margot zei

Veel succes met deze uitdaging! En gast-designers, bedankt voor jullie inzet!

Epie zei

Prachtige kaartjes !!

Cornelie zei

Beste wensen voor jullie allemaal!
Leuke aftrap deze challenge Heel origineel!
Wil wel proberen mee te doen...doe m'n best!

Judith zei

Zeker een leuke challenge! Veel succes ook in 2015!

Willy zei

Allereerst nog de beste wensen!! Wat een leuke uitdaging en uitwerkingen!!

paula zei

Best wel moeilijke opdracht, maar dat maakt het tot een leuke uitdaging.

marja kenter zei

Ik heb weer eens meegedaan maar het valt me niet mee.
groetjes Marja

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

De voorbeelden zijn weer super!! Ik ben met het laatste stukje van mijn favoriete inpakpapier aan de slag gegaan.. Mijn bijdrage staat erbij!
Groetjes, Yvonne