zondag 26 mei 2013

Challenge #186

Goedemorgen!

Vandaag gaan we van start met de nieuwe opzet van onze challenges.
We zullen ze kort nog even herhalen:
- de challenges duren voortaan 2 weken
- een challenge sluit op vrijdag 18.00 uur en de nieuwe challenge komt op zondagochtend online.
- het DT is verdeeld in 2 teams

Maar voordat we jullie gaan vertellen wat de nieuwe challenge wordt, zullen we jullie eerst onze top3 en de uiteindelijke winnaar laten zien:

Maria:

Miranda:


Sanne:

En de winnaar is deze keer..................... MARIA!!! Van harte gefeliciteerd!
Neem even contact op via mail: dutchcardlovers@hotmail.com en de prijs komt zo spoedig mogelijk jouw kant op.

De sponsor van onze nieuwe challenge is Hobbyshoppie.


Zij stellen zich even kort aan jullie voor:
Hobbyshoppie verkoopt scrap- en kaartenmaterialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin



Hobbyshoppie stelt een kadobon van 10 euro beschikbaar als prijs. Super gaaf! :)) Heel erg bedankt.



Team 'Dutchies part one' trapt af met de eerste challenge nieuwe stijl!

De nieuwe challenge luidt: maak een kaart voor een huwelijk!

Anja;



Angèle:

Miriam:

Marianne:

Wij wensen jullie heel veel succes en we zien jullie mooie creaties graag hieronder verschijnen.
Meedoen kan tot vrijdag 7 juni 18.00 uur.

Groetjes,
Marianne en de rest van team Dutchies Part One


27 opmerkingen:

Angèle zei

Dames uit de top 3 van harte met jullie nominatie en Maria veel plezier met je prijs! Prachtige kaarten!

Miranda V zei

Whieee, leuk dat ik in de top 3 sta! Wat een gezellige tape-top! Maria, gefeliciteerd met je prijs! Sanne, jij ook met je top 3 plek! En wat wen leuke nieuwe opdracht... daar ga ik mee aan de slag.

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd voor de dames met hun prachtige kaartjes en wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, super.
Liefs van Anita

Maria zei

Yeaa, wat een verrassing dat ik gewonnen heb. Stonden zoveel mooie kaartjes op. Bedankt en veel succes met de nieuwe opzet.

Maria

Anoniem zei

Gefeliciteerd met julie plaats in de top 3!
Leuke nieuwe opdracht, met mooie voorbeeldkaartjes. Ik heb over 2 weken een bruiloft, dus ik kan me lekker uitleven.
groetjes, Bernadet

Linda Visser - van der Velden zei

gefeliciteerd, top 3! en wat een leuke nieuwe challenge met weer prachtige voorbeelden!

Cinderella zei

Alle winnaressen van harte gefeliciteerd.
Ik heb net mijn bijdrage voor de volgende challenge geplaatst.
Een fijne zondag allemaal
Liefs Cinderella

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames gefeliciteerd met de top 3, Maria gefeliciteerd met de eerste plaats, prachtig is je kaart.
mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.

groetjes jolande

janieworkum zei

Leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt en ik wil de dames die gewonnen hebben even feliciteren.
Ik heb net mijn kaart geplaatst.
groetjes Janie

Anoniem zei

Gefeliciteerd
Leuke uitdaging en mooie voorbeelden.

groetjes

Jeannette zei

van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaarten dames. De nieuwe challenge ziet er ook weer leuk uit met hele mooie voorbeeldkaarten, groetjes Jeannette

!neke zei

Wat een mooie top drie!
Allemaal gefeliciteerd !
De nieuwe challenge is leuk , maar moeilijk als er geen huwelijk in je omgeving te beleven valt !!!!
Maar toch nog gelukt !
Ben benieuwd naar alle komende uitwerkingen !
greets !neke

Cynthia van der Wilk zei

Dames in de top 3 gefeliciteerd. En wat een mooie voorbeeldkaarten. Ook ik ben hier dan ook gelijk mee aan de slag gegaan.

Wiebine zei

Dat kwam wel heel goed uit, ik moest nog een kaart maken voor mijn broer en schoonzus die binnenkort 12,5 jaar getrouwd zijn.
groetjes,
Wiebine

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Welmoed zei

Een hele leuke nieuwe uitdaging, mijn bijdrage is geplaatst,

Vriendelijke groeten,
Welmoed

Marianne zei

Leuke voorbeelden. Die van mij is voor een stel dat 50 jaar getrouwd is.
Groetjes,
Marianne

Rosina zei

Leuke challenge weer met prachtige voorbeeldkaartjes...
Mijn kaartje is er een voor een 40 jarig gelukkig huwelijk....hopelijk mocht dat ook....

groetjes Rosina

Renate zei

Dames, gefeliciteerd met deze prestatie.

Leuke challenge deze keer. Kunnen we weer ff gaan brainstormen.

Groetjes Renate.

Maaike Huisman zei

Ook mijn bijdrage staat er op. Ik heb twee keer een kaart gelinkt, maar weet niet eens of dat wel mag.
Er staan een paar vreemde reacties, hebben jullie dat gezien?

Groet, Maaike

lenywim35 zei

Gefeliciteerd TOP 3. En wat een leuke opgave, die toevallig heel goed uitkwam. Ik vind in opdracht werken lastiger, maar vaak toch goed geslaagd. Ik heb mijn kaartje weer geplaatst Succes met de challenges van deze opzet. gr leny w

Ria zei

Leuke opdracht en mooie voorbeeld kaarten.
Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
Gr Ria

karin zei

Leuk om mee te doen. Ik heb net mijn creatie geplaatst.
gr.Karin

Christine zei

Hoi, het is de eerste keer dat ik meedoe, maar wat een leuke opdracht waar ik toch ook een knipoog aan mee wilde geven.

Sylvia zei

Ik heb hem dinsdagavond in elkaar zitten freubelen :)

anneke's creaties zei

wat een leuke challenge weer en prachtige voorbeeldkaarten
doe graag weer mee en heb mijn kaartje geplaatst.

groetjes anneke