zaterdag 3 maart 2012

Challenge #129

Goedemorgen trouwe volgers en deelnemers, het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging! Maar zoals gewoonlijk beginnen we eerst met de top 3 van de uitdaging van vorige week. Uit 55 deelnemers is de volgende top 3 samengesteld:

Sandra:

Cornelie:

Jolande:


En de winnaar is:................Jolande!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs!
Mail je gegevens even naar dutchcardlovers@hotmail.com en wij zorgen ervoor dat de prijs zo spoedig mogelijk jouw kant op komt.

De Craftorij is de sponsor van deze week.


De Craftorij is DE hobbywinkel voor je scrapbookbenodigdheden, art-stempels, inkten en andere stempelbenodigdheden, mixed-media produkten, quiltstoffen en diverse artikelen voor vilten.
De merken die wij voeren zijn oa: Graphic45, Simple Stories, Authentique, Tilda, Pink Paisley, Basic Grey, Glitz Design, Ranger, Tim Holtz, Sizzix, Ten Seconds Studio, PaperArtsy en meer!
Wil je ons assortiment bekijken? Je kan ons daarvoor bezoeken via onze webwinkel, maar natuurlijk ook in de winkel te Ede. Hier staat altijd een kopje koffie of thee voor je klaar.

Op vrijdagavond hebben we vanaf 17:00 tot 21:00 niet alleen koopavond, maar ook de wekelijkse (gratis) cropavond met een hapje en een drankje. Tijdens deze avond neemt iedere deelnemer eigen hobbyspullen mee en schuift bij ons aan tafel aan om er samen een gezellige hobby avond van te maken. De laatste vrijdagavond van de maand is een speciale cropavond: dan zetten wij de chocoladefontein aan en neemt iedere deelnemer iets lekkers mee om door de fontein te halen. Je zal begrijpen dat het een druk bezette avond is!

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten van De Craftorij? Dan heb je verschillende mogelijkheden. De Craftorij verzend met enige regelmaat een nieuwsbrief met oa meldingen van nieuw binnen gekomen producten, de workshopagenda en make & takes . Ook heeft De Craftorij een eigen forum, waarop leuke enthousiaste leden elkaars creaties laten zien en samen uitdagingen oppakken.
En op ons blog (maar ook op ons forum) zijn nieuwtjes van de winkel te volgen.

Graag tot De Craftorij!
Lia & Crew

En dit is de prijs die je kunt winnen!



Daar moet je wel wat voor doen: de uitdaging van deze week is vlinders, heel veel vlinders willen we voorbij zien komen op jullie kaarten!


Het desingteam is alvast aan de slag gegaan om jullie te inspireren en dit is het resultaat:

Ellen:

Angèle:


José:

Marjan:

Margot:

Rosalien:
Voor de rest van dit vlinderboekje kun je op het blog van Rosalien kijken!

Anja:

Marianne:

We hopen dat jullie weer mee zullen doen aan de challenge en wensen jullie veel succes! Je hebt de tijd tot vrijdag 9 maart 18.00 uur. Vergeet niet de link naar je challengekaart te linken en niet de link van je blog. Misschien is het jullie opgevallen dat Blogger tegenwoordig maar liefst twee woordverificatiecodes heeft ingevoerd. Dat maakt bloggen onnodig tijdrovend. We stellen het zeer op prijs als jullie de woordverificatie uit zouden willen zetten.

Groetjes en fijn weekend namens het hele DCL team!

49 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

eerst gefeliciteerd aan de winnaars.

DT dames, wat een super leuke challenge.
en prachtige voorbeeld kaarten met al die mooie vlinders.


groetjes karin

Mieke zei

Gefeliciteerd aan de winnaars! Hele knappe top 3!!
Leuke nieuwe uitdaging! De voorbeelden zijn prachtig!

Lia zei

Gefeliciteerd Jolande met je 1e prijs en de andere ook gefeliciteerd natuurlijk, het zijn prachtige kaarten,
groetjes Lia

Petra Coolen zei

Wowsa... wat een prachtige vlinderkaarten!
We hebben hier in NL zeer creatieve kaartenmaaksters :)

Marjan zei

Dames van de top 3 gefeliciteerd en Jolande met haar prijs! Het was moeilijk kiezen uit zoveel prachtige inzendingen!

Groetjes, Marjan

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf dat ik gewonnen heb, dames dank jullie wel voor de mooie prijs.
Cornelie en Sandra, ik wil jullie graag feliciteren.
met deze challenge ga ik weer meedoen, ik ben gek op vlinders, de voorbeeldkaarten zijn prachtig.

groetjes jolande

Brendaxx zei

Supermooie top 3 weer, van harte dames!! En DT wat ook weer prachtige uitwerkingen voor deze nieuwe challenge!!Wauw!
Fijn weekend!

miriam zei

dames gefeliciteerd en jolanda veel plezier met je gewonnen prijs
gr miriam

Margot zei

gefeliciteerd Jolande!

Cornelie zei

Bedankt voor het Top3 plekje, heel erg leuk!!
Sandra jij ook gefeliciteerd, en Jolande jij natuurlijk met je prijs!!
Wat een heerlijke uitdaging met de vlinders. Kan nog wel eens een record aan deelnemers opleveren!
De voorbeelden zijn weer super, sommige zelfs geweldig!!
Groetjes Cornelie

Anoniem zei

wat een mooie top 3! Dames gefeliciteerd en Jolande gefeliciteerd met je Prijs.

Vlinders, wat een heerlijke, vrolijke challenge. Daar ga ik lekker mee aan de slag. Wordt er helemaal vrolijk van.

Veel succes en plezier iedereen met deze challenge.

liefs Lisa

José zei

Van harte Cornelie en Sandra met jullie top 3 en Jolande met je prijs. Supermooie kaarten!

Ellen zei

Jolande gefeliciteerd en veel plezier met je prijs.
Cornelie en Sandra jullie ook van harte met de top 3 notering. Tjonge wat een prachtige inzendingen waren er! Ben erg benieuwd naar de inzendingen van deze week...

sabje456 zei

hoi ellen,

Nee dat was ook niet het kaartje ik dacht dat je je naam moest neerzetten als je mee wou doen en dan later via post het kaartje bij doen...

sry :$

Angèle zei

Van harte Jolande, Cornelie en Sandra! Prachtige kaartjes!

Елена zei

Дорогие дамы в ТОП_3, примите мои поздравления с победой! Ваши работы очень интересны и достойно заняли свое место в топ! Удачи всем и дальше.
Новое задание от дизайнеров просто замечательное! Пошла уже искать бабочек)))
С теплом, Елена.

CreaSjouk zei

Hey!
Dit is mijn achtergrond van mijn telefoon! ;)
Dus ik ga waarschijnlijk wel weer meedoen!
Groetjes Sjoukje

Marijke zei

Gefeliciteerd dames van de top 3, erg mooie kaarten. Wat een gave challenge, en prachtig uitwerkingen.

Groetjes, Marijke

Marijke zei

Gefeliciteerd dames van de top 3, erg mooie kaarten. Wat een gave challenge, en prachtig uitwerkingen.

Groetjes, Marijke

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een prachtige creaties zagen we weeer voorbij komen en het is dan o zo lastig om hieruit een Top 3 te maken. Dames van de Top 3, Proficiat met jullie prachtige kaarten. :)) En Jolande gefeiciteerd met het winnen van de Challenge.
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie met deze leuke Challenge gaan maken. Succes! :))

Groetjes Rosalien

De Unieke Kaart zei

Wat een mooie kaarten met vlinders.
En wat een superleuke uitdaging.
Ik doe mee!

Ik heb mijn best gedaan om een mooie vlinderkaart te maken.

Groetjes Renate

corryskaart zei

gefeliciteerd aan de winnaars en de serie kaarten met vlinders zijn werkelijk stuk voor stuk verschrikkelijk mooi!
groetjes van corry

anneke's creaties zei

gefeliciteerd aan de top 3 en natuurlijk aan jolande met haar 1 ste plaats
leuke challenge weer
ik heb weer een kaartje gemaakt.

groetjes anneke

Susie Wusie zei

Wat leuk, al die vrolijke vlinderkaarten!

Groetjes suus

Sandra zei

Super gaaf dat ik de top 3 heb gehaald. Jij ook gefeliciteerd Cornelie!Jolanda gefeliciteerd met je prijs! Het thema van deze week is weer helemaal leuk, en ik ben al weer aan het bedenken wat ik deze week ga maken!

Nogmaals bedankt! Ben er helemaal blij mee!

Stampidoe@gmail.com zei

meiden van de top 3 GEFELICITEERD en Jolanda met haar prijs.

Mede dt-ers super mooie uitgewerkte kaarten.

liefs yvon

Kirsten zei

Dames winnaars, GEFELICITEERD! wat een schitterende top 3! echte winnaars, goed gekozen!

En deze nieuwe challenge, wat is hij LEUk en de uitwerking van het DT team, ik vind ze werkelijk prachtig! daar tip je niet zomaar aan hoor hihihi.
Hopelijk vind ik de tijd om mee te doen.

Groetjes Kirsten

Inge zei

Ik vind dit zo een leuke challenge gebruik altijd al veel vlinders op mijn kaarten maar dit was een kans om nog meer vlinders te gebruiken.

Groetjes Inge

Marianne zei

Prachtige kaarten!! Ik waag deze keer ook een kansje. Bedankt voor de leuke challenge!

Muuske zei

Dames van de top drie gefeliciteerd.
Vond het een leuke opdracht de vlinderkaart om te maken de voorbeelden waren fantastisch.groetjes Margo.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gefeliciteerd! Wat een leuke nieuwe challenge!! wordt een topper!

CraftLein* - enjoy creativity zei

Wat leuk zeg! Mijn vriendinnetje Sandra staat in de top 3!!! Goed gedaan Sannie en ook Cornelie en Jolande!!

Liefs,
Leintje*

LAURA KANT zei

Wat een super leuke challenge! Schitterende voorbeeldkaarten ook!

Groetjes, Laura

CraftLein* - enjoy creativity zei

Ik heb weer meegedaan met deze leuke vlinder challenge!! Wat een mooie voorbeelden allemaal.

Liefs,
Leintje*

Plony zei

Ik heb een paar vlindertjes gevangen voor op mijn kaartje hoor. Het is weer een hele leuke challenge.
groetjes,Plony

Susie Wusie zei

Super gaaf onderwerp hebben jullie gekozen! Erg gaaf om een kaart met vlinders te maken!
Zojuist mijn kaartje geplaatst.

Groetjes suus

ALIX zei

Leuke challenge! Ik weet niet goed hoe ik DIRECT naar de kaart moet linken? Sorry daarvoor...
Veel groetjes, ALix

Stella zei

Ai ai ai nog geen berichtje achtergelaten maar al wel kaartjes gelinkt...sorry! Dames gefeliciteerd; ik vind de top 3 weer geweldig!
Groetjes,
Stella

Colien zei

Gezellig met al die vlinders, leuke challenge! Zit alleen (nog) te slapen en typ Sanne d'r naam (nog een keer) in, in plaats van m'n eigen naam :$, niet slim. De link is wel goed...
grtz.Colien

carla zei

Mijn kaart is ook geplaatst.
't Zijn wel hele kleine vlindertjes, maar er staan er toch op, dus klopt voor de opdracht.
Groetjes,
Carla

Christine zei

Mooie challenge! Ik waag ook maar eens een kans!
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Winnaars Gefeliciteerd!
Het leek me super leuk om hier aan mee te doen. Heb ook een kaart gemaakt maar per ongeluk op 52 de vorige kaart gepost. Ik kan het zelf niet verwijderen sorry!
Groetjes Jolanda.

Adriana zei

Ook mijn felicitaties aan de winnende dames! Wat een leuke uitdaging dit keer weer en met zulke mooie inspirerende voorbeelden. Bedankt!
Ik heb mijn kaartje op mijn blog geplaatst en hoop dat er genoeg vlinders op staan:-)
Groetjes Adriana

ScrappySandie zei

What a fun challenge! I love the butterfly theme! The design team did a fabulous job...their cards are SO creative! Thanks!

Rosina zei

Gefeliciteerd dames met het winnen van de vorige challenge...
ook deze challenge is weer heel leuk, en daarom ben ik ook met vlinders aan de slag geweest en zojuist mijn kaart erbij gezet...
suc6 allemaal
groetjes Rosina

Blankina zei

Nou neg net op tijd met mijn vlinders kaart...ik zie dat al vele me zijn voor gegaan. Vlinders zijn ook zo sierlijk!!
Prachtige voorbeelden en ik heb ook al wat mooie kaart bezocht van de deelnemers.
ciao Blankina

Marit zei

Wat een geweldige challenge! Dank jullie wel!

Groetjes,
Marit

Debby zei

Leuke opdracht en erg mooie voorbeeld kaarten!
Groetjes Debby

Judith zei

Op het nippertje ook nog een inzending van mij.
Vlinders - I love butterflies!!!

Groetjes,
Judith
www.judith-creatief.blogspot.com